שאלות ותשובות

שאלות ותשובות

מגוון שאלות ותשובות שאנו נשאלים ועונים הרבה! אם שאלתכם לא נמצאת כאן, פנו ישירות עלינו.

נסו אותנו בצ'אט, בטלפון – 04-9080313, או דרך עמוד צור קשר.

דיסקרטיות ופרטיות מאד חשובים לי, כיצד זה מתבצע?

המשלוח נעשה בחבילה אטומה, ללא סימן זיהוי חיצוני – בכתובת השולח יופיע רק ס. בן יצחק, כרמיאל ולא ניתן יהיה לקשר בין צורת חבילה זו לבין התכולה שלה.

בהודעת החיוב בכרטיס האשראי יופיע שם העסק: "ס. בן יצחק".
פרטי כרטיס האשראי אינם נמצאים אצלנו – הם מוצפנים ומועברים ישירות לסליקה במסוף המאובטח של חברת קרדיטגארד.

כתבתם שאתם עושים משלוח חינם, למה הכוונה? כל משלוח? לכל מקום?

אכן, יש שתי אפשרויות משלוח חינם בארץ
(למשלוח לחו"ל התקשרו 04-9080313 או השאירו הודעה באתר).

משלוח דיסקרטי בדואר רשום:
חינם בהזמנה ב-140 ₪ ומעלה.
מתחת לסכום זה בתוספת של 20 ₪.

משלוח דיסקרטי מהיר עם שליח עד הבית:
חינם – בהזמנה ב-250 ₪ ומעלה.
מתחת לסכום זה בתוספת של 45 ₪

תושבי כרמיאל? משלוח חינם עד הבית מהיום להיום** בהזמנה ב-140 ש"ח ומעלה.
מתחת לסכום זה בתוספת של 20 ₪.
הזמנות שיתקבלו עד השעה 19:00 יסופקו באותו היום (ימי עסקים בלבד).

*משלוחים בכל הארץ בהתאם לשעות ואיזורי החלוקה של דואר אקספרס רשות הדואר.

רכשתם אביזר רוטט?
קבלו גם את הסוללות בפנים, כי אנחנו בכחול חושבים על העונג הבא שלכם!

אני חושש/ת מקניה באינטרנט בגלל ששמעתי שזה לא בטוח, איך אצלכם?

האתר מאובטח ברמה גבוהה, כמו בבנקים, טכנולוגיית ה-SSL מצפינה את הפרטים באופן שאינו ניתן לפיצוח, כנסו כאן וקראו עוד על הקניה המאובטחת באתר כחול.

ואתם גם מוזמנים לבדוק בעצמכם:

באתר, בדף המבקש ממך להזין את פרטי כרטיס האשראי שלך, יש לבדוק תחילה ולראות אם כתובת האינטרנט בשורה למעלה מתחילה ב https:// אם כן – האתר מאובטח.
אם לא מופיעה האות S – אין להזין מידע רגיש !

אנשים רבים אינם מודעים : ההבדל העיקרי בין http ל- https:  ה-S מייצגת "גלישה מאובטחת".
אם תבקר באתר האינטרנט או כתובת אינטרנט, סביר להניח שהיא תתחיל ב http://
פירוש הדבר כי האתר שלך גולש באמצעות דפדפן רגיל "לא מאובטח".
במילים אחרות,יש אפשרות שמישהו "מאזין" לגלישה שלך במחשב.
אם תמלא טופס באתר, למשל, מישהו עלול לראות את מידע שתשלח לאתר זה.
זו הסיבה שאצלנו, כשאתם נכנסים לדף המבקש מכם את פרטי הקנייה תוכלו לראות שהכתובת למעלה בדפדן מתחילה ב https://  – האתר מאובטח.
אולם אם אינכם רגועים, ניתן לבצע את תהליך הקניה הרגיל ובעת שתידרשו להכניס פרטי כרטיס אשראי תוכלו במקום להזינם, לסמן – רכישה טלפונית, אנו נשוב אליכם בהקדם ונבצע את הרכישה וקבלת הפרטים בטלפון.

נרשמתי לאתר (או למועדון החברים) והשתנתה כתובת המייל שלי (או הטלפון, או כל פרט אחר) - איך אוכל לעדכן את פרטי?

פשוט מאד – כנסו לאיזור הפרטי שלכם עם שם המשתמש והסיסמה ועדכנו.
ניתן גם לשלוח לנו את השינוי שאותו תרצו לעשות במייל או בטופס יצירת קשר ואנו נעדכנו תוך יום אחד!

איני מעוניין/ת להשאיר את פרטי כרטיס האשראי שלי באתר, אילו דרכים נוספות לרכישה עומדות לרשותי?

האתר מאובטח ברמה גבוהה, כמו בבנקים, טכנולוגיית ה-SSL מצפינה את הפרטים באופן שאינו ניתן לפיצוח,
כנסו כאן וקראו עוד על הקניה המאובטחת באתר כחול. 
באתר שלנו ניתן לשלם ב-Paypal כך שלא תידרשו להכניס את פרטי האשראי.
ניתן לסמן רכישה טלפונית ולהעביר את התשלום באפליקציית BIT – סיגל צוקר 054-6969920

עדיין לא רגועים?
בחרו באפשרות של רכישה טלפונית – אנו נשוב אליכם בהקדם ונבצע את הרכישה וקבלת הפרטים בטלפון.

תוך כמה זמן יגיע המשלוח אלי? איזה אפשרויות משלוח עומדות בפני?

ב"כחול" אפשר לבחור בכמה סוגי משלוח בארץ:

משלוח דיסקרטי בדואר רשום:
חינם ברכישה ב-140 ₪ ומעלה.
מתחת לסכום זה בתוספת של 20 ₪.

משלוח דיסקרטי מהיר עם שליח עד הבית:
חינם – בהזמנה ב-250 ₪ ומעלה.
מתחת לסכום זה בתוספת של 45 ₪

תושבי כרמיאל? משלוח חינם עד הבית מהיום להיום** ברכישה ב-140 ש"ח ומעלה.
מתחת לסכום זה בתוספת של 20 ₪.
הזמנות שיתקבלו עד השעה 19:00 יסופקו באותו היום (ימי עסקים בלבד).

*משלוחים בכל הארץ בהתאם לשעות ואיזורי החלוקה של דואר אקספרס רשות הדואר.

לפרטים התקשרו 054-6969922

כל אפשרויות המשלוח המעודכנות יוצגו לכם בעת הרכישה.

שימו לב: "כחול" תצא ידי חובתה כלפיכם עם מסירת המוצרים שהזמנת למשלוח בבית דואר בישראל. או באמצעות שירותי שליחים. "כחול" לא תישא באחריות כלפיכם בגין תקלות או שיבושים במשלוח הנמצא באחריות דואר ישראל, או באם מכל סיבה שהיא, לא אספתם את המשלוח מבית הדואר וזה חזר כ"לא נדרש".

מהי מדיניות ההחזרה של "כחול"?

ניתן להחזיר את המוצרים שרכשתם עד 7 ימים מיום קבלתם, וזאת רק בתנאי שלא פתחתם את אריזתם המקורית של המוצרים.
בכדי להחזיר את המוצרים, יש למלא טופס צור קשר או לחילופין לשלוח מייל אלינו ולציין את תאריך הרכישה, מספר ההזמנה וסיבת ההחזרה. בתגובה ישלח אימייל עם מספר החזרה עבורכם, ופרטי משלוח.
לאחר החזרת המוצרים תזוכו במחיר ששילמתם עבורם, בניכוי דמי טיפול ומשלוח ודמי ביטול בשיעור של 10% מהמחיר, עד לגובה של 100 ₪.
לא ניתן להחזיר או להחליף קלטות תקליטורים ו- DVD.
פרטים מלאים על תקנון השימוש באתר אפשר 
למצוא כאן.

אני מתלבט/ת לגבי המוצרים שאני רוצה לרכוש, איך אדע מה הכי מתאים לי?

ב"כחול" השקענו חשיבה רבה באופן הצגת המוצרים, תיאורם ואופן הטיפול בהם.
אם עדיין לא גיבשת החלטה מזמינים אותך לפנות אלינו בצ'אט הדיסקרטי אונליין,
כדאי לך לקרוא על רכישה חכמה – בדרך שלך למקסימום עונג ותמורה.

כדאי לך גם להציץ באתר במאמרים שלנו, ריכזנו ידע מועיל ובעל ערך עבורך.
ותמיד תמיד תמיד – פתרון נהדר זה פשוט להתקשר 04-9080313
בשעות הפעילות (עד 20:30 באמצ"ש ובשישי וערבי חג עד 14:00) ולקבל מענה אדיב, דיסקרטי ומקצועי שיעזור לך להגיע להחלטה הנכונה עבורך.

אני רוצה לחלק את הרכישה לתשלומים בכרטיס האשראי, כיצד זה אפשרי?

הכי פשוט בעולם!
פשוט סמנו בתהליך הרכישה את מספר התשלומים הרצוי.
ניתן לחלק עד 12 תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה.

המליצו לי על מוצר שאינו מופיע באתר, איך אני יכול/ה לרכוש אותו דרככם?

אנו עושים כמיטב יכולתנו להעלות את מירב המוצרים הנמצאים בחנות לאתר. מומלץ לבדוק איתנו בטופס יצירת קשר או בטלפון: 04-9080313, 054-6969922 – אנו נברר עבורך את זמינות המוצר וכמובן את המחיר.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *